Masz prawo zwrócić zakupioną koszulę w ciągu 14 dni od zakupu. 

 Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 30 dni od dnia doręczenia Produktu do Klienta lub wskazaną przez Klienta osobę trzecią, niebędącą przewoźnikiem.
  2. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, który należy przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@bazee.pl przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
  3. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.
  5. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odesłać Produkt Sprzedawcy w ciągu 30 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  6. Produkt należy zwrócić w oryginalnym, kartonowym opakowaniu wraz z oryginalnym wieszakiem, chroniąc zwracany Produkt przed wygnieceniem, a tym samym przed obniżeniem jego wartości. Przesyłka zwrotna powinna zawierać formularz odstąpienia od umowy.
  7. W przypadku zwrotu produktu bez wieszaka, wartość zwracanej kwoty zostanie pomniejszona o 10 zł.
  8. Zwracany produkt musi być czysty i nie może nosić śladów użytkowania np. zabrudzenia, uszkodzenia. Plomba etykiety dołączonej do Produktu nie może być uszkodzona.
  9. Klient zobowiązany jest odesłać Produkt na adres BAZEE Monika Kowalczyk-Wosztyl ul. Meksykańska 8/152, 03-948 Warszawa.
  10. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  11. Zwrot płatności dokonanych przez Klienta następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Produktu.
  12. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. Klient nie ponosi kosztów zwrotu dokonanej płatności.
  13. W sytuacji częściowego odstąpienia od umowy, np. zwrotu jednego Produktu z kilku zamówionych, jeśli warunek przyznania rabatu nie zostanie osiągnięty Klient musi liczyć się z utratą przyznanego wcześniej rabatu. 
  14. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl